Soutěž má nejen ověřit znalosti studentů týkající se financí, ale i rozšířit jejich vědomosti o základních principech financí, funkcích peněz, druzích plateb, hospodaření domácností, bank, finančních produktech apod. Jejím hlavním cílem je připravit studenty do života, aby se naučili s penězi správně hospodařit a zbytečně se nezadlužovali. Dále umět řešit problematiku správy rodinného, osobního i podnikatelského rozpočtu.
V neposlední řadě by se studenti měli naučit pohybovat ve stále se rozšiřující nabídce finančních produktů a služeb.
Studenti soutěžili ve III. kategorii, která je určena pro střední školy. Soutěž probíhá přes internet a odpovídá se na otázky. O správném výsledku testu rozhodují správné odpovědi a rychlost jejich vyplnění.
Školního kola se zúčastnili studenti všech oborů 2., 3. a 4. ročníku naší školy.
Nejlepších výsledků dosáhli Štěpán Vaculík ze třídy 2. BV oboru výpočetní technika,
Jan Trnka ze třídy 3. AV oboru agropodnikání a Anna Vopěnková ze třídy 3. BS oboru sociální činnost.
Tito 3 studenti soutěžili v okresním kole jako tříčlenný tým.
Ing. Jaroslava Hájková
učitelka ekonomických předmětů
VOŠ a SOŠ Březnice